I'м worĸιɴɢ oɴ мyѕelғ, ғor мyѕelғ, вy мyѕelғ❤

srijeda, 29. srpnja 2015.

Tumblr look za tvoj pano! ;)

Imate li i vi pano u sobi na kojem je ili gomila nepotrebnih papira ili stoji prazan? Moj mi je već dosadio pa sam ga odlučila malo urediti u tumblr look-u.

Fotografija prije:

Kao što vidite nije baš nešto.. Uočavate moj CD na Hannah Montanu iz mog prvog posta. ;) Crtež, 2 kalendara i poruka s Jane. Hahah bezveze.. Uredimo to malo.. :D


Prvo idem na internet. Na panou bi obično trebale stajati neke bilješke i posjetnici. Ja sam odučila potražiti jedu slatku to do listu.

 Samo sam je zaljepila na poseban papir, obljepila s malo rozog selotejpa (kupljen u Kik trgovini), odrezala rubove i naravno dodala svog Elsa-Olafa. (Ja crtala :D Najj je *-*)


 Također napravila sam i jedan raspored sati. Lakše mi je ako ga držim na panou, tamo ga barem neću izgubiti... Samo sam skinula bijeli raspored s interneta i dodala nekoliko oblačića i slika.

 Da ne bi izgledao preprazno na donji dio sam dodala nešto sličica(samo sam isprintala, zaljepila na poseban papir te izrezala u obilu kao da su upravo izašle iz fotića te naljepila na špagu i raširila od ruba do ruba) te okomiti na rub objesila svoju cvjetnu traku za kosu te lepezu, dodala nešto narukvica i renovirala onaj CD. ♥ Na to do listu sam dodala nekoliko ceduljica koje izgledaju kao poruke, preslatke. Te onu poruku s Jane samo još obrezala i vratila (Inače poruka kaže: Život je prekratak da bismo u srcu čuvali važne riječi, kao na primjer: volim te!) ♥:) I za kraj ostatak pribadača poslagala na rub.



Fotografija poslije:
 (I naravno ispod panoa 1D poster. Taj tu već stoji dugoo, naj mi je :D)
[Moj je trenutno malo prazan jer nemam što baš staviti na njega, ali uskoro će i škola i bit će popunjen brdom ceduljica i ostalih važnijih stvari koje bi trebala zapamtiti i slično] 

Nema komentara:

Objavi komentar