I'м worĸιɴɢ oɴ мyѕelғ, ғor мyѕelғ, вy мyѕelғ❤

petak, 9. siječnja 2015.

Make up tutorial with Pink Minion


Pošto je danas Pink Minion ( moja bff  Lala) došla kod mene, odlučile smo napraviti make up tutorial. Ako netko od vas nezna što je to, to je prikazano šminkanje. Ja sam bila pokusni kunić... A sada na posao, pokazat ćemo vam koju smo šminku koristile i kako se određeni preperat nanosi na lice. :)

Oprema: ogledalce,
sjajilo Essence XXXL shine nijansa 07 BIG NIGHT OUT,
maskara Essence All eyes on me nijansa 01 SOFT BLACK,
olovka za oči Essence LONG lasting eye pencil nijansa 01 BLACK FOREVER,
olovka za popunjavanje obrva b.pretty,
shimmer powder Essence Beauty BEATS nijansa 01 SWAAAAG!,
ruž Body collection (neznamo nijansu boja je ružičasta),
parfem Essence like a ticket to ROCK,
bijelo sjenilo Lidschatten nijansa E3002,
blusher Body collection,
ljubičasto i zlatno sjenilo Body collection,
vlažne maramice :)
1 .Nanesite shimer powder- nanesite ga na cijelo lice, ali lagano jer ćete se u protivnom jakooo svićkati. :)

2.Nanesite blusher- napreavite fishy face i nanestite ga na područje rupica.


3.Nacrtajte ili popunite obrve- nemojte jako pritiskati olovku jer će vam obrve izgledati previše umjetno.

4.Nanesite olovku za oči- lagano je stavite ispod oka, nemojte da vam ispadne previše crno...

 5.Nanesite sjenila- nanesite ih sljedećim redom: bijelo sjenilo preko cijelog kapka, zatim ljubičasto na sam kraj kapka i na kraju zlatno stavite na vrh svega.




6.Nanesite maskaru- mislim da svi znate nanositi maskaru... ali za one koji ne znaju nanosite je od korjena trepavice prema vrhu.

7.Stavite sjailo ili ruž

I to je to :) Nadamo se da vam se svidjelo. :)
 I nakon svega morale smo se odmoriti od posla i Dorina je nestala u 5 sekundi (brojala sam) (Lala) :*

Nema komentara:

Objavi komentar