I'м worĸιɴɢ oɴ мyѕelғ, ғor мyѕelғ, вy мyѕelғ❤

subota, 28. ožujka 2015.

DIY ideje+što nosim u proljeće 2015 :)

Danas sam toalno bez ideja što pisati, a onda sam krenula lakirati nokte i došla je ideja 'Ukrašavaj s lakovima za nokte!' Svi zasigurno imate brdo lakova z nokte(kao i ja) i jednostavno ih ne uspjevate potrošiti do kraja jer se oni već skamene ili postanu vodensti. Zato sam odlučila napraviti 2 DIY ideje koje uklučuju korištenje lakova za nokte, hoćete li ih koristiti i ogrmnim količinama ili ne baš odluite samo. ;)

1. Šareni ključevi :3
*Ključ od kuće sigurno imate, ali bezveze vam je što je onako bezvezne srebrene boje. Ukrasite ga. Sve što vam treba su lakovi za nokte i malo mašte. Ja sam odlučila napraviti tirkizni ključ s ružicama. Napomena: nisam bojala i ukrašavala cijeli ključ već samo onaj gornji, okruglasti dio, pošto bi se dolje ovako i onako izlizala boja.
Prvo sam obojila gonji dio, a zatim pomješala tamno rozi i svjetlo rozi lak i nacrtala male kružiće, pošto se boje preljevaju liče na ruže. I na kraju sam uzela prozirni lak sa zelenim šljokicama i šljokice upotrijebila da izgleda kao da ruže imaju latice. I to je to.


2. Ukrasite rašpicu(trupicu) za nokte.
*Bezveze vam je kada je vaša rašpica u hladnim i tamnim bojama.. Ima i onih koje se mogu kupiti ukrašne, ali ostavljaju boju na noktima, a i slika ce česo podere od čestog korištenja, zato što možete rašpati nokte s obije strane rašpice. Zato sam ja kupila običnu crno-bijelu rašpicu koja ima podlogu za rašpanje na jednoj strani, a na drugoj je mekana. Ovu dugu stranu obojila sam bijelim lakom koji puca(ako nemate bijeli lak bit će dobar i korektor). Zatim sam nacrtala izlomljene crte, i na kraju male cjvetiće. Jednostavno je i fora ;)


Što nosim u proljeće?? ♥
-Košulje, traperice, majice s printom. :) Kombiniram na razne načine, pa evo nekoliko :*



 Iskreno se nadam da sav se sviđa današnji post. Do sljedećeg puta..♥ Ly ♥

Broj komentara: 5:

  1. Super post! Lepi su outfiti i DIY-evi kao i ti.
    Blog ti je super, samo napred.
    Imam i ja blog pa mozemo biti medijski partneri ako hoces.Javi mi se na mail:elenajovic2004@gmail.com
    Pozz ♥

    OdgovoriIzbriši