I'м worĸιɴɢ oɴ мyѕelғ, ғor мyѕelғ, вy мyѕelғ❤

utorak, 31. ožujka 2015.

Uskrs je pred vratima :)

Evo i Stiže nam i Uskrs, vrijeme je za bojenje pisanica i ukrašavanje kuće motivima zeca, pilića te trave i cvijeća. za danas sam vam pripremila nekoliko DIY ideja za neke ukrase te neke nove načine za uređivanje pisanica. Pa, počnimo. :)
____________________
 *Obojite jaja bojom za pisanice, ali umjesto da na pisanicu stavljate naljepnice uzmite kolaž papir i marker. Markerom nacrtajte oči, a iz kolaž papira ili ukrasnog papira izrežite kljun i krila za vašu pičicu. sa svake strane stavite jedno krilo, a ljun stavite između očiju i to je to. ptičica je gotova.

 *Čim sam vidjela ovu tehniku ukrašavanja jaja morala sam je probati i vama prenesti. Baš je fora i jednostavna. Nabavila sam plastična bijela jaja i sitne perlice, te nešto glitera. Jednostvno sam uzela jaje, cijelog ga namazala ljepilom i uvajala u perlice, isto tako sam namazala jaje ljepilom i uvaljala ga u gliter da bolje stoji. ostavila sam da se ljepilo malo stisne i dobila sam pisanice ukrašene na poseban način. :)
 *Zekaste posudice za bombone. Slatko, zar ne? Treba vam: manja plastična boca, košarice za muffine, marker, zečje uši, trakicu i naljepnicu na kojoj piše 'Sretan Uskrs' ili 'Happy Easter', kako vam je draže. Prvo uzmite košaricu za miffin i nataknite na nju zečje uši, a od trakice možete oblikovati mašnicu i zaljepiti je. Na bočicu nacrtajte oči, nos i usta. Napunite bočicu bombonima i na vrh stavite vašu zečju kapicu. Za kraj na bočicu zaljepite natpis. Savršem je ukras za uskrsno vrijeme.
 *Čestitke, neizostavan dio svakog blagdana. Dajte mašti na volju. uzmite papir, boje, škare i ljepilo i krenite! ;) Evo mala pomoć sa slike.
 *Za kraj dosnesite malo dekoracije u svoju hranu. Jaja se obavezno jedu, ako netko ne voli, nema veze, ali zasigurno se nalaze i na vašem blagdanskom stolu. Za ovu dekoraciju trebate gumice, štapić i papir (neki tvrđi). Kada tvrdo skuhate jaja umetnite ih u papir, pritisnite štapićem i učvrstite gumicama. Ostavite da stoji koju minutu i onda izvadite i prerežite. Dobit ćete sladak oblik srca. ♥


P.S. Ako vam na svečani ručak dolaze gosti ili vi idete nekuda, neka ručak bude u stilu. Evo male pomoći što odjenuti. ;)






Do sljedećeg posta... Bye♥ (glasujte u anketi)

Ask.fm; http://ask.fm/VanesaN_Vaki
Ask.fm2; http://ask.fm/PinkMinion2

Nema komentara:

Objavi komentar